حرفهای ناتمام

آن سوی دلتنگی ها خداییست که داشتنش جبران تمام نداشتنهاست

حرفهای ناتمام

آن سوی دلتنگی ها خداییست که داشتنش جبران تمام نداشتنهاست

مسجدوکفش

ترجیح میدهم 

  

 با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکرکنم  

 

 تا این که در مسجد بشینم و به کفشهایم فکر کنم. 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سید شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:36 ب.ظ http://saljephe.blogfa.com

سلام خوبین منم سید،مای کلاخانوم نظرلطفشونه خوبی ازخودشونه خیلی ممنون که لینکم کردین باعث افنخارمه فقط این وبلاگی که لینک کردین یه وب گروهی هستش زیادبه من ربطی نداره اگه می خوایین وبلاگمو لینک کنین همین آدرسی که دادم روبی زحمت لینک کنید
راستی من شماروباچه اسمی لینک کنم؟
به وبم سربزنیدخوشحال می شم

بهاره پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ب.ظ http://aftabgardon.blogsky.com

سلام من خیلی سخنان اقای شریعتی رو دوست دارم

کردیا چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:17 ب.ظ

با سلام
وبلاگ شما خوب بوده وجای پیشرفت بیشتر را داری
امیدوارم موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد